onsdag 19 maj 2010

Dags att börja blogga igen!


Efter en välbehövlig semester i Turkiet är jag nu hemma i Sverige igen! Vi har haft det helt underbart! Kan ju inte bli annat när man har fantastiska vänner som sällskap! Vi har bott i varsin solstol, misskalkylerade dock brännan något och såg ut som två kokta kräftor efter första dagen. =) Så kan det gå när man är ivrig. Utöver det har vi ätit god mat, läst böcker, umgåtts, shoppat, skrattat, fikat...
Men det mest fantastiska av allt var att få komma hem till min fantastiska familj efter en 17 timmars lång hemfärd (inkl. en mellanlandning i Istanbul). Som jag har längtat efter dem, alla tre!
Nu är det dags att dra igång bloggandet igen. Ser fram emot det!

3 kommentarer:

  1. Gott att du är tillbaka igen!!! Nu kan man pusta ut och vara lugn, när man vet att familjen är fulltalig!4 skall ni ju vara, annars stämmer det ej.Har hört att du é brun, det är jag mé. Hihihi! Ses i möra. Mamma.

    SvaraRadera
  2. Hehe, jaså? Får väl se vem som är bruuunast då! ;)

    SvaraRadera
  3. ja,DU var ju såklart brunast! Vem försökte jag lura??? Tja hmmm.

    SvaraRadera