tisdag 15 november 2011

Vinterns stora satsning!


Nu är det klart! Butik Gredelin har fått ensamrätt som återförsäljare i Halmstad City åt Gant Home! Det känns så roligt! Har så smått börja packa upp kartongerna som doftar underbart av Gants doftljus samt handdukar, badlakan, kuddar och plädar! Perfekta klassiska och vackra julklappar!
Som en extra bonus gör vi detta i god relation med Gant-butiken i stan, som står för kläddelen och drivs av fantastiska Erika! Så kunder, se fram emot gemensamma Gant-kundkvällar m.m.

6 kommentarer:

  1. Grattis ! Vad roligt . Gant som har så mycket fin inredning !

    SvaraRadera
  2. Det låter spännande.
    Längtar till jag kan komma och kika på allt!

    SvaraRadera
  3. Tack båda!
    Det känns jätteroligt. Och Stort! =)
    Varma kramar i vinterkylan!

    SvaraRadera
  4. Grattis! I natt drömde jag att ni kom på besök hemma hos oss och att du väntade tvillingar. Det var så verkligt att jag nästan trodde det var sant först när jag vaknade ;). Härligt att läsa om din affär, du är verkligen som en energiinjektion som bara sprider glädje och inspiration runt dig!

    SvaraRadera
  5. Men underbara Sarah! Tack!!!
    Fast det där med tvillingar vet jag inget om! =) Nu blev jag lite nervös, för sånt där har väl en förmåga att slå in... ;)

    SvaraRadera