onsdag 7 december 2011

Snygga väskor!


Fick precis hem vinterns absolut snyggaste skinnväska (1299 kr)! En ska hem till mig! Både jag och mannen vill ha den. Jag har stridit för att jag ska ha den och mannen har stridit för att han ska ha den med diverse bra och dåliga argument. Men nu är det så här att jag härom dagen råkade tappa vår bilnyckel i soptunnan, och då snackar vi den gröna stora soptunnan som står utomhus! Äckligt! Där vågar inte jag stoppa ner fingrarna! Å snäll som han är erbjöd han sig att fixa det. Därför är du värd denna underbara skönhet, älskling!
Love u.

2 kommentarer:

  1. Det är kärlek!!!
    Inte ord utan handling!
    (Även om orden värmer också!)

    SvaraRadera
  2. Tack för snabbvisiten!! Önskar vi hade haft mer tid att umgås! Räkmackan var uuunderbaaar!!!

    SvaraRadera