måndag 14 december 2009

Inget morgonkaffe


Vid den här tiden (07.05) dricker jag i vanliga fall mitt dagliga morgonkaffe. Men idag väntar jag på att bli upplockad av min mamma, för att åka och äta en stor frukost hemma hos morfar och hans fru. De har några gamla stolar som jag ska kika på. Om dom är lika fina som jag fått det beskrivet så blir det ett ommålnings-och omklädningsprojekt! Jippie!

Efter lunch bli det fika med föräldrar och fröknar på Biancas förskola, och när Joseph kommer hem från jobbet ska vi ut på en inköpsrunda av dom sista julklapparna. Även om det är roligt att julshoppa så är det skönt att bli klar.

Vill passa på att tacka Malin för ett jättemysigt kalas igår! Så mycket god fika du hade fixat!! Bianca somnade gott i bilen på vägen hem efter allt bus med sin nyfunne lille kompis.

(Fotot:Julstrumpor är väl nästan ett måste när man har små kidisar! Fint som dekoration också.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar