torsdag 28 januari 2010

no 1 - Det personliga hemmet!







Överst på listan för 2010 är ändå "Det personliga hemmet". Låt dig inspireras av trender (och såna här listor), men sätt din egna prägel på det! Det finns inget tråkigare än ett rakt av kopierat hem från inredningstidningar och kataloger. All ära åt fräscha och chica stilar, men ett hem ska också fyllas av kärlek och personliga ting! Aldrig förr har väl så många olika stilar varit så inne på samma gång? Kaffe latte-tiden är sedan länge förbi (att det ser likadant ut hemma hos varje svensk: ljust, "fräscht", ek, boring...) och udda ting, ärvt blandat med sprillans nytt är superhett och intressant! Omge dig av ting du älskar - det är 2010 för mig!

1 kommentar:

  1. Underbara saker på bilderna. Men vart har IKEA tagit vägen... Jag menar Billy bokhylla, Spjälsängen Sniglar och de andra klassikerna (och givetvis: jag bara skojjar! Jag är på riktigt rätt trött på IKEA om vi bortser från deras ljus och servetter. Min fantasi och kreativitet vad gäller hemmet är långt ifrån din härliga så IKEA is my house typ Zzzzz :)

    SvaraRadera