måndag 18 januari 2010

Ny dag, nya möjligheter.


Kl. 06.03 väckte Bianca både mig och Noa. Dags att gå upp! Vi gick ner och satte på barnprogrammen, kokade gröt och tryckte på knappen på kaffebryggaren. Jag laddade nämligen den innan jag gick och la mig igår kväll. Jag är lite löjlig, men jag tycker att det känns så lyxigt att komma upp till en färdigladdad bryggare! Joseph brukar göra det innan han sticker till jobbet om morgnarna (kan man ha en bättre man?), men han är ju som sagt i Kina nu.

I eftermiddag ska jag hem till min vän Anna. Det ska bli så roligt! Var ett tag sedan vi sågs nu. Hon och hennes man har gjort iordning ett nytt rum till deras lille son, och det ska bli så kul att se resultatet! Jag är nyfiken!

På tal om barnrum så fick jag syn på denna ursöta bokhylla/dockskåp. Ett stort vill ha på den!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar