söndag 11 september 2011

Award!


Jag har fått en Award för min blogg!

Den kommer från Kreativa Frun, som bloggar från Öland!

Nu ska jag svara på 5 frågor som jag fick med detta pris =)

1. Varför började du blogga ?
Jag började för ganska exakt 2 år sedan. Bloggens inriktning var från början om livet som mammaledig samt om mitt passionerade intresse för inredning!

2. Vilka bloggar följer du ?
Oj, jag är ganska dålig på att följa bloggar, men de jag brukar kika in hos är: Kreativa Frun, A Farmers Bitch samt Pernillas Värld!

3. Favoritfärger?
Hmm, just nu i höst blir det mycket rött, orange och rost!

4. Favoritfilm ?
The Adjustment Burau samt Mitt stora feta grekiska bröllop!

5. Vilket land / länder drömmer du om att besöka, och varför ?
Jag vill tillbaka till New York, där vi var 2008! Blev förälskad i den staden!
Sen hade det varit roligt att någon gång besöka våra grannar, och vänner, som bor halvårsvis i Australien någon gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar