fredag 9 september 2011

Eftersläpning...



...vi lämnade ju landet för nio dagar sedan, på min dotters födelsedag, så jag hann aldrig lägga upp något foto från den dagen. På kvällen den 31 augusti kom några av våra vänner för att fira lilla Bianca och säga hejdå till oss innan resan. Jag hann själv aldrig titta på fotona innan vi reste, så nu när jag ser dom får jag en klump i halsen samtidigt som jag blir varm i hjärtat. Sara har åkt tillbaka till Turkiet och jag saknar henne! Anna och Zandra är visserligen i stan, men jag har inte haft möjlighet att ringa någon av dem ännu, och jag längtar efter dem! Har insett, speciellt när man fått lite distans till hemma, att vännerna jag och mannen har är äkta, fina människor! Tack för att ni är dem ni är! Tack för att ni alltid finns där! Tack för att ni är vackra på insidan! Jag älskar er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar